ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

42ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ "ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ"

Monday 09 Σεπτεμβρίου 2024
42ο Διεθνές Συνέδριο Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών "Οργάνωση, Διοίκηση και Αξιολόγηση της εκπαίδευσης"

Ανακοίνωση 42ου συνεδρίου με θέμα «Νέο εκπαιδευτικό υλικό του Υπουργείου Παιδείας Οργάνωση, Διοίκηση και Αξιολόγηση της εκπαίδευσης»

Σκοπός του συνεδρίου, είναι η παρουσίαση και ανάλυση όλων των μορφών και λειτουργειών του εκπαιδευτικού υλικού, των αναλυτικών προγραμμάτων, της οργάνωσης και διοίκησης καθώς και της αξιολόγησης  των σχολικών μονάδων των εκπαιδευτικών και των μαθητών της Πρωτοβάθμιας, της  Δευτεροβάθμιας, της Τριτοβάθμιας και λοιπών μορφών εκπαίδευσης της χώρας.

            Τόσο η Διοίκηση, όσο και η Αξιολόγηση αποτελούν βασικές παραμέτρους τόσο της τυπικής όσο και της μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης και αποτελούν βασικές παραμέτρους όλων των μορφών της εκπαίδευσης. Εκτός όμως αυτού, οι εκπαιδευτικοί ως εφαρμοστές της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας οφείλουν και πρέπει να έχουν άποψη για το χρησιμοποιούμενο κάθε φορά εκπαιδευτικό υλικό, τα αναλυτικά προγράμματα και τις λειτουργίες της εκπαίδευσης.

            Με την ευκαιρία της συγγραφής και εφαρμογής του νέου εκπαιδευτικού υλικού και έναρξης της  εφαρμογής νέων πολιτικών εκ μέρους του Υπουργείου παιδείας,, δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που το χρησιμοποιούν να ανακοινώσουν στο συνέδριο αυτό, για κάθε βιβλίο χωριστά, τις παρατηρήσεις τους, τις δυσκολίες και τις εμπειρίες που απέκτησαν από την εφαρμογή του υπάρχοντος διδακτικού υλικού. Το υλικό αυτό βρισκόταν σέ λειτουργία για περισσότερο από δυο δεκαετίες και οι εφαρμοστές του εκπαιδευτικοί είναι σίγουρα σε θέση να διατυπώσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους οι οποίες θα κοινοποιηθούν μέσω των πρακτικών του συνεδρίου στο Υπουργείο Παιδείας. Με τον τρόπο αυτό, θα γίνει δυνατό να συνυπολογιστούν κατά την συγγραφή και διαμόρφωση του νέου εκπαιδευτικού υλικού το οποίο προετοιμάζεται. Συνεπώς, έτσι θα περιοριστούν οι αδυναμίες που αντιμετώπιζε το υπάρχον εκπαιδευτικό υλικό και θα συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του νέου εκπαιδευτικού υλικού.

            Προτείνουμε, λοιπόν, στους εκπαιδευτικούς να προτιμήσουν και να παρουσιάσουν θέματα που σχετίζονται με την εφαρμογή του εν λόγω εκπαιδευτικού υλικού.

Θεματικές ενότητες του Συνεδρίου θα είναι μεταξύ άλλων οι εξής:

Νέο Εκπαιδευτικό Υλικό του Υπουργείου Παιδείας

  • Εφαρμογή του νέου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείαςστην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Αξιολόγηση του νέου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείαςκαι της αποτελεσματικότητάς του στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Προτάσεις για βελτίωση του νέου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείαςγια την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Αναλυτικά προγράμματα
  • Διαμόρφωση πολιτών και πολιτικών ιδεολογιών μέσω του εκπαιδευτικού υλικού

Διοίκηση Εκπαίδευσης

  • Διοίκηση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Ο Διευθυντής Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Επάρκεια, ετοιμότητα και τρόπος επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Διαχείριση τάξης
  • Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διοίκηση σχολικών μονάδων
  • Διοίκηση εκπαίδευσης & Διαπολιτισμική εκπαίδευση
  • Η παρουσία των δύο φύλων στη διοίκηση εκπαίδευσης.

Αξιολόγηση

  • Αξιολόγηση στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Αξιολόγηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Αξιολόγηση μαθητών
  • Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών

Το Συνέδριο απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, ερευνητές, μεταπτυχιακούς, στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές και σε κάθε ενδιαφερόμενο.Προσδοκούμε από τους εισηγητές να ασχοληθούν με καινοτόμες ερευνητικές τεχνικές, όπως μελέτη περίπτωσης και έρευνα-δράση, έτσι ώστε να γίνει ο Συνεδριακός θεσμός πιο ουσιαστικός όσον αφορά στην παροχή συγκεκριμένης γνώσης, πρακτικής εφαρμογής, μεθόδων και διαδικασιών, κυρίως τώρα που το θέμα της μεταρρύθμισης στην εκπαίδευση είναι στην επικαιρότητα.